top of page
  • תמונת הסופר/תDj Fredi

כתבת בידור Mako




איך נראית חתונה של כלכלן וכתבת בידור?


יפעת ואלדד הכירו בשידוך של חברה משותפת שהבינה שמדובר בעצם באותו בן אדם, והיא אכן צדקה. את החתונה ערך הרב איפרגן, רגב הוד שר את הסלואו ו"הפרויקט של רביבו" היו אמונים על החפלה ברחבה. קבלו הצצה לאלבום היפה להפליא של הזוג השבועי שלנו


לילי שרצקי אלמליח | mako | פורסם 04/07/13 22:16

מזל טוב!! הזוג השבועי שלנו לא היה מתאחד אילולא עקשנותה של חברה משותפת אחת. לאה הכירה את יפעת הללי מקורס משותף ואת אלדד אברהם מהעבודה. אחרי כל פגישה עם אחד מהם, היא חזרה עם תובנה ברורה אחת והבינה שמדובר בשידוך משמיים. "כל פעם שהיא דיברה איתי, היא אמרה לי שיש בחור שנשמע בדיוק כמוני, חושב בדיוק כמוני, ופשוט הגרסה הגברית שלי", מספרת לנו יפעת, 34, מרמת השרון. את אותו הדבר, היא מכרה גם לאלדד, 36, מרמת השרון ולא הותירה לזוג הרבה ברירות.

שנתיים וחצי מאוחר יותר, והם התכנסו תחת חופה חגיגית במיוחד עם 600 חברים ומשפחה. את הטקס ערך הרב חיים עמרם איפרגן הידוע כ"אולטסראונד" (אחיו הבכור של "הרנטגן") בזכות הברכות שהוא מעניק לנשים שרוצות להיכנס להריון, על המוסיקה התקליטן די גיי פרדי לירון רמתי ("כוכב נולד") היה הזמר שהכניס את הזוג לחופה עם השיר "ברית עולם", רגב הוד היה אמון על הסלואו הראשון ("יום מיוחד") ולקינוח, חפלה של הפרוייקט של רביבו.

בין האורחים, אפשר היה למצוא מגוון רחב של ידוענים מכל קצוות הסקאלה: מיוסי בניון ואריק בנאדו מעולם הכדורגל, עבור לציפי חוטובלי, גילה גמליאל, דני נווה מעולם הפוליטיקה וכלה ברוסלנה רודינה, דנה רון וליהיא גרינר מעולם התרבות. טוב, ככה זה כשהכלה היא כתבת בידור, החתן הוא יזם, בעל משרד בתחום הבנקאות וההשקעות ויועץ בכיר לשעבר של שר הבריאות לשעבר דני נווה, ואבי הכלה הוא יוני הללי, עיתונאי בכיר במעריב. אז הנה הצצה לאלבום היפהפה של הזוג הזה. מזל טוב ותודה ששיתפתם!

60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page